Näitä huoltamon kassatäti ihaili kovasti. Kyseli miten miten ihmeessä mä saan molempiin käsiin, että oonko molempikätinen. Sanoin etten ole ja että kyllähän se huonommalla kädella hankalaa on, mutta harjottelulla ne siistiytyy.





Sandwich-tekniikkalla.








Alku. Ensin piti jättää nämä tällaiseksi.



Parin tunnin päästä ne kuitenkin kaipasivat mustia pisteitä.



Ja siitä parin tunnin päästä täytyi laittaa vaaleampia pisteitä tasapainoittamaan kokonaisuutta. Näin oli hyvä.







Eka kokeilu pilvimanikyyrillä. Oli yllättävän hankala toteuttaa siististi. Hain retrohenkeä noilla väreillä, mutta jotenkin mulle tulee mieleen lappi...





Kokeilin uutta kehuttua kynsilakkaa ja water decalseja. Tulos: blääh ja blääh... ei sytyttäny, kummatkaan.







Oon muuten tullut siihen tulokseen, että mulla on tosi pienet kynnet. Kynsipedin pinta-ala on mulla tosi pieni. Ensinnäkin Konadin kaikki koko kynnen kuviot riittää mulle vallan mainiosti, jopa peukkuun. Toiseksi useimmat tarrat ja nämä decalitkin on mulle kokonaisina liian isoja. Nämäkin kuvat olivat laatassa yhtenä. Jouduin siis leikkaamaan kokonaisen kuvion puoliksi ja toisen puolen laitoin peukkuun ja toisen nimettömään. Kokonainen kuvio ei olisi mahtunut edes peukulle. Ja kolmanneksi, olenpa vertaillut sitäkin miten toiset mahtuvat laittamaan monta fimoa yhdelle kynnelle, jopa riviin, mulla kaksi fimoa täyttää koko kynnen.