- Hautaustoimisto, kukkakauppa, optikko.

- Hautaustoimistossa painotin, että haluan olla mukana pukemassa isää arkkuun. Toimiston nuorimies olisi sen tehnyt automaattisesti meidän puolesta, mutta olen jo pitkään tiennyt, että haluan olla siinä mukana. Nuorimies varoitteli, että ruumiinavauksesta on sitten jälkiä, mutta tiedän ja hyväksyn sen. Haavat eivät mua pelota. Haluan vain olla varmistamassa että kaikki sujuu arvokkaasti.

- Olen tällä viikolla ollut viikonpäivistä sekaisin enemmän kuin koskaan. Vuorotyöläisenä olen tottunut ettei aina ole ihan varma viikonpäivästä, mutta nyt olen ollut totaalisen hukassa. Monta kertaa päivässä täytyy mun tarkistaa kännykästä mikä viikonpäivä on ja/tai toistella sitä ääneen jotta pysyisin kartalla. Tänään on keskiviikko. Tänään ei ole enää sovittuja menoja. Huomenna torstaina on ja huomenna on torstai.

- veli kävi auttamssa pesukoneen kanssa, tämä on niitä isän periteisesti hoitamia tehtäviä jotka nyt lankeavat hänelle

- olo oli raskas aamulla ja nyt illalla, päivällä hyvä olo

- juttelimme äidin ja veljen kanssa itkemisestä, heitä ei ole vielä kovasti itkettänyt, minä olen iltanyyhkijä