Flunssa joka alkoi 28.8 ei tunnu hellittävän otettaan. Olen syönyt antibioottikuurinkin, mutta aina vaan olen tukkoinen, räkäinen ja röhäinen. Pientä lämpöökin on.

Niinpä soittelin tänään sydänkeskukseen ja kerroin tilanteestani. Todella ystävällinen hoitaja mietti hetken ja sanoi sitten, että tehdään niin että tämän aika perutaan ja minä soitan sinne sitten kun olen parantunut.

Hyvä näin. Tilanteeni kun ei sydämen puolesta ole mitenkään akuutti. Ja toisaalta sekä työn että lääkityksen puolesta mulle riittää päivän varoituaika. En käytä mitään lääkettä mikä täytyisi lopettaa useaa päivää aikaisemmin ja töissä saavat kyllä sijaisen järjestettyä päivän varoitusajalla.

 

EDIT. 13.9.2011

Jotenkin on tuntunut kauheen hyvältä, että aika siirtyy hieman. Psyykkisesti teki hyvää tehdä "koelähestyminen" ja kuulostella tuntemuksiaan ja sitten tehdä oikea lähestyminen uudestaan paremmalla psyykkisella arsenaalilla.