...vaikka enpä mä oikeastaan tiedä miten paljon tässä on ihan oikeesti mun omaa ansiota. Itsekseenhän tuo on päättänyt alkaa kukkimaan, vieläpä tuplaten. Minä vain seuraan milloin lehdet alkavat riippumaan, ja siitä tiedän että täytyy antaa vettä.

1277581826_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Oon aika mestari tappamaan huonekasveja. Tällä hetkellä tämä vehka on osoittanut pitävänsä olostaan mun luona. Palmuvehka on toinen, joka sinnittelee elossa mun hoivassa. Ja ensimmäistä kertaa elämässäni olen saanut kodinonnen pysymään hengissä ja vieläpä kasvamaan. Sille olen väsännyt minikasvihuoneen jättimäisestä "konjakkilasista", jonka pohjalla on koristekivikerros ja sen päällä lepää kukkapurkki. Pidän huolta, että maljan pohjalla kivien seassa on jatkuvasti vettä. Tuntuu kodinonni tykkäävän sellaisesta.