Huomenna on polttarit, joita olemme kaason kanssa yhdessä suunnitelleet. Inhoan yllätyksiä ja siksi suunnittelu on tehty yhdessä samoin kuin järjestelyt. Polttarivieraat tulevat todellakin vieraiksi, eivätkä ole osallistuneet suunnitteluun.

Mutta nyt kaaso on sairaana eikä pääse osallistumaan.

Minä kun niin odotin, että huominen olisi ollut yksi päivä näiden hääjärjestelyjen keskellä, jolloin minun ei tarvitsisi kantaa (koko) vastuuta. Joku muu olisi huolehtinut, missä mennään, mitä tapahtuu seuraavaksi ja onko kaikki mukana. Mutta nyt tilanne on se, että minä olen ainoa joka tietää mitä tapahtuu ja milloin. Koko päivä on yllättäin yksin mun vastuulla, olen seremoniamestari omissa polttareissani. Ei ole kovin herkullinen polttaripäivän asetelma.

Suunnitelmia muokkasin niin, että jätin yhden häppeningin vallan pois ja aloitamme hieman myöhemmin.

Juhlatunnelma on -15.

Harmituksen aste  9-9½ (asteikolla 1-10).