Ihanat, rakkaat, hullut työkaverini todistivat taas kahjoutensa.

Työpaikassani viljemme tiettyjen ihmisten kanssa hyvinkin roisia huumoria. Toisinaan olemme joutuneet selittelemään opiskelija raukoille, jotka ovat silmät suurina seuranneet vierestä, kun letkautan työkaverilleni esimerkiksi, että "Tänään olis ollut paljon parempi päivä, jos sä et ois tullu töihin." Tai toinen huokaa minulle, että "Kylläpäs mä olin taas niin täydellinen, ei onnistuis sulta." Missään muualla en ole päässyt kokeilemaan huumorin rajoja niin monipuolisesti kuin tuolla.

Mutta siis mitalliin (kyllä, kahdella ällällä). Henkilökunnan vessasta tullessani olin ottanut mukaani täyden roskapussin ja laittanut tyhjän tilalle. Muille mainostin suureen ääneen kuinka suuren urotyön tein ja että huomisessa siivousvuorossa oleva saisi tulla kiittämään, kun olin näin runsaskätisesti häntä auttanut. Meni viisi minuuttia ja kaden hengen delegaatio toi minulle tämä mitalin :)

1267122533_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja ylpeänä mitalistani pidin sitä kaulassani loppupäivän. Huomenna vien sen takaisin töihin ja teippaan pukukaappini oveen.