"Kimppu"ajatuksiin on tullut muutoksia. Olen piiiitkään (vuosia) ajatellut että kimpun sijaan haluan kynttilän käteeni. Nyt on löytynyt varteenotettava kilpailija. Sellainen niiniympyrään tehty erittäin yksinkertainen "ei-liian-äänekäs" kukkahässäkkä. Voivoi... ohimot ovat vielä verillä ennen kuin olen päättänyt mitä haluan.

Toinen päänvaiva on sormusasia. "Ensimmäinen ehkä" ei toisella testauskerralla tuntunutkaan enää niin hyvältä. Sen jälkeen on löytynyt hyviä vaihtoehtoja, mutta ongelmaksi on muodostunut mun lyhyet, pulleet nakkisormet. Haluaisin leveän sormuksen, mutta sellainen näyttää... ei-hyvältä mun sormessa. Lyhyiden sormien nivelväli on lyhyt ja leveä sormus täyttää ja samalla kangistaa sen hetkessä. Ihan hyvän kapeammankin olen löytänyt, mutta... kun se ei ole sellainen leveä ja näyttävä, jonka haluaisin, mutta joka on hankala ja kankea.... ääääaaaarrghhh....