- kirkkoon varattu ammattikuvaaja ei tulekaan

- juhlapaikalle varattu lauluesitysten säestäjä ei tulekaan

- mulle varattu ripsien värjäys ja pidennys peruttiin tunti sitten sairastapauksen vuoksi

- kaaso on sairaana

Kaikista on selvitty kiitos ihanien auttavaisten sukulaisten ja toisten firmojen, joille meidän raha kelpaa. Kaasokin ehtii tervehtyä hääpäivään mennessä, mutta lauantaiset polttarit saatetaan joutua viettämään ilman häntä.

Mutta kyllä viime päivinä on saanut oikein urakalla uskotella itselleen, että kylläkaikkijärjestyykylläkaikkijärjestyy. Valjastin sulhonkin hokemaan tätä mantraa. Jos siitä tulisi enemmän totta kun kaksi ihmistä hokee sitä.

...ja vapaapäivien vähyys alkaa syödä tätä miestä tai siis naista ihan toden teolla. Tänään aamulla ajaessani hierojalle oli itku silmässä silkasta väsymyksestä. Päikkärit olis kiva, mutta kun ei pää anna myöten. Ajatukset ei suostu sammumaan, vaan kiertävät kehää ja pelottelevat mua unohtamisella, jos hetkeksi hellitän ja rentoudun. "Nauti! Elät ihanaa aikaa!" Tätä kuulen päivittäin, mutta kun tämä kaikkien narujen pitäminen omissa käsissä, kaikesta huolehtiminen ja kaiken muistaminen ei oikein vastaa mun käsitystä ihanasta ajasta. Olen väsyneempi kuin työssä ollessani, vaikka olen lomalla.