Aloittaessani häähömpötyken ihmettelin miten moni valitti foorumilla, että häätavara vie niin paljon tilaa. Noh, nämä on näitä hölmöjä "mulla-ei-varmasti..." ja "en-mä-kyllä-aio..." ajatuksia, mitä varmaan meillä kaikilla on. Ajattelin siis, että olenhan minä niin järjestelmällinen, että ei sitä tarvaraa niin paljoa kierry. Ostanhan vain tarkkaan harkittua ja tarpeellista. Joo, olen onnistunut olemaan tarkka siinä, että ostan vain sellaista koriste yms. tavaraa, jonka tiedän ihan varmasti käyttäväni. Käyttökohde pitää olla kirkkaana mielessä ennen ostoa. "Ehkä mä tolle jotain käyttöä keksin" ei käy ostoperusteeksi.

...MUTTA SIITÄ HUOLIMATTA häätavara on vallannut vaatehuoneestani yhden nurkan kokonaan. Nyt siis itsekin taivastelen miten paljon häätavara vie tilaa. :)

1270410955_img-d41d8cd98f00b204e9800998e